Expediții și returnări
Pachetele sunt expediate în general în decurs de 2 zile de la primirea ordinului și sunt expediate prin Speedy.Bg parte din grupul DPD cu urmărire și drop-off fără semnătură. Indiferent de alegerea expedierii pe care o faceți, vă vom oferi un link pentru a urmări pachetul online.
Taxele de expediere sunt calculate în timpul verificării și includ taxele de manipulare și ambalare, precum și costurile postale. Taxele de manipulare sunt fixate, în timp ce taxele de transport variază în funcție de greutatea totală a expedierii. Vă sfătuim să vă grupați articolele într-o singură comandă. Nu putem grupa două comenzi distincte plasate separat, iar taxele de expediere se vor aplica fiecăruia dintre ele. Pachetul dvs. va fi expediat la propriul dvs. risc, dar se face o atenție deosebită pentru a proteja obiectele fragile.
Timp de manipulare: 1-2 zile lucrătoare.
Timp de expediere 1-3 zile lucrătoare. România de Sud este acoperită în termen de o zi lucrătoare.
Taxele vamale și de import
Nu există taxe vamale și de import datorate pentru pachetele noastre din cauza acordurilor comerciale intra Union.
Returnează și schimburi
Acceptăm cu plăcere întoarcerea și schimburile (se aplică excepții)
Contactați-ne în: 14 zile de livrare
Elementele de expediere în: 30 de zile de livrare
Nu acceptăm anulările
Dar vă rugăm să ne contactați dacă aveți probleme cu comanda dvs.
Următoarele elemente nu pot fi returnate sau schimbate
Din cauza naturii acestor elemente, dacă nu ajung deteriorate sau defecte, nu pot accepta returnări pentru:
Comenzi personalizate sau personalizate Produse perisabile (cum ar fi produsele alimentare sau flori) Downloads digital Articole intime (din motive pentru sănătate / igienă)
Condiții de întoarcere
Cumpărătorii sunt responsabili pentru costurile de expediere de returnare. Dacă elementul nu este returnat în starea inițială, cumpărătorul este responsabil pentru orice pierdere în valoare.
Comanda dvs. este protejată de transportator, aveți dreptul să vă deschideți pachetul în fața curierului înainte de a plăti. Dacă constatați că comanda dvs. este deteriorată în timpul tranzitului, nu acceptați-o și solicitați o primire a livrării refuzate. În acest fel, transportatorul va acoperi returnarea și cea de-a doua livrare a articolelor care urmează să fie înlocuite. Nu suntem răspunzători pentru articolele acceptate după ce livrarea este marcată completă.